1 december 2011


Jag gillar December! är något som får mig att tänka på min barndom. Dena månaden har en bra, positiv kännsla. En sorts trygghet och värme fast att det är en av våra kalaste månader på året^^ Jag har hoppats på att det skulle inte snöa alls på länge och jag tror jag gör det sammtidigt som jag inte gör det. Vill ha snö för det är sååå vackert!!! och vill  inte ha snö för att det är så jobbigt med förseningar med tågen (speciellt när man ska åka hella vägen till malmö) och bilolyckor.  Jag fyller år den 9 dec också, men det kan kännas lite drygt i år för att jag ska göra omprov på min födelsedag. då är det inte såna vanliga som man gjorde i gymnasiet men jag ska få hålla på med det i 5 dagar (uppsats blir de då typ) Men jag hoppas värkligen att jag får det jag har önskat mig på min föddelsedag, en labbtopp! en PC-mini 10 eller 12 men om jag nu ens får en så blir det en 10 tum tror jag.

// The singing Poetry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0