9 dec yez its my b-day!

Heej

wohoo då var man 19 år ja 19 är ju sista tånårs året .. tänk på de du!

vad fick jag idag jag fick massor av grattis i skolan det var supper trevligt :) jag fick dove-kit av mammsen och ja en laptop av mamma o pappa sen så fick jag present kort på sf av manda och rebecka jätte söta e ni <3<3 sen s
 sen så shopa jag med bekis och köpte lite stuff så som vanilj co la från england och choklad från usa :D se ooooochh seen så köpte jag en tröja och två T-shirts :D yheeeiii feels good !!
 och nuu så ska man äta tårta och chilla med familjen nice nice
och jaa madea ringde och sjöng för mig (hon är inte i lund) och det var supper kul älskar henne <3<3<3<3


nu tänkte jag reflektera över livet ... hmm jag är 19 nu oj det gick fort känns som man är 16 fortfarande 
jag har fan tagit studenten i år supper nice och jag har börjet högskolan känns skit bra kommer vara 22 när jag e färdig med utbildningen :D  
jag har fott nya vänner :) massor skit kul !!! jag övningskör underbart säger ska fan  ta körkortat inan sommaren
kärleken, killar .. ja jag tänker inte ens låta mig själv komma i sånt trassel !!!

loch nu 19 kul nästa år blir det en stor 2 och 0 ^^   skulle inte tänka mig att jag var här nu såå här för ett år sen när jag fyllde 18 shit vad man har förendrat sitt sätt att tänka år hösten 2011 har varigt bäst så jävla bäst så jag spriker !! och våren var ledsam men bra för att man tåg studenten !!!

jaa det var det jag kännde för att skriva :)

// The Singing Poetry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0