Pluggar...

Hej

Jag har läst jätte mycket idag och jag har sammanfatet en del men inte allt! Det är mycket man måste läsa och jag försöker läsa! skolan går bra och ja nu har jag fått min labbtop och det är jätte skönt och allt är lättare med skolarbete och massa anat med :D vill hinna läsa så mycket men känns som att jag inte hinner med allt men jag ska bara fortsätta läsa sammanfata och läsa sammanfata och få det att fasna i huvudet. jag hoppas bara att jag inte tappar drivet som jag har nu att plugga för nu går allt bra med skolan känns så underlättande och skönt ^^

det som är negativt är bara massa minen som ibland dyker upp oväntat när man mins anar det och bara påminer om vad som har varigt och vad som hände då och vad jag gjorde då .. jag saknar samttidigt som jag ongrar och som jag blir så besviiken på mig själv...
 
men nuär det över och det är historia, historia som jag kunnat klara mig utan...



// The Singing Poetry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0