Finns det...

Finns det värkligen någonting som kommer ta bort kännslan...
Allt som har hänt, tog isönder mig...
Först det som hände för 1 1/2 år sen och sen det för 8 månader sen och det som hände i år...
Jag var anurlunda innan allt hände...
jag var bättre, jag måde bättre, men nu...
ibland mår jag som ett rutet äpple och ibland mår jag som att det speler ingen roll .. 
det e då jag brukar säga nu förtiden att jag mår bra... 
men igentligen så e det ju inte bra.. men gämfört med att känna sig som ett rutet äpple är det bra
men så som jag var när jag var bättre när jag mådde bättre så att känna som det spelar ingen roll
det är igentligen som att må kast...
därför säger jag att jag är i sönder...
har väntat ganska länga på att det ska bort...
det känns värkligen som att det inte finns någonting som kommer ta bort kännslan...

// Hazze :''|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0