Ord som har sagts till/från/om mig !

" Snacka inte med mig längre "

"
Lova mig tt du söker till idol "

"
Fuck you "

" Han är inte värd dina tårar "

"
Förlåt "

"
Du kan bli en skådespelesrka "

"
Om du hadde sagt det du skrev till mig innan skulle jag sagt samma sak tillbaka, fattar du inte det "

"
Du är melodin i min musik "

"
Det hon sa tycker jag var barnsligt "

" Du är speciell "

"
Jag frågar för att jag bryr mig om dig, jag vill inte att su ak bli sårad .. igen jag var sånt svin mot dig ju"

" Du är underbar "

"
Du är stjärnvinsten i mitt lyckojul "

"
Jag orkar inte mer "

"
En dag i taget "

" Jag kommer sakna dig "

"
Glömm inte att njut av livet "

"
Jag älskar dig "

"
SLUTA, SLUTA, KAN NI INTE BARA SLUTA "

" Du är en äkta vän "

" Ibland känner man sig vissen "

" Du var en dröm sen en värklig het noch bu bara ett mina "

" Klumpen i magen vill inte försvinna. Vad ska jag göra? Det vill inte sluta göra ont "

"
Du har det "

// Hazze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0