Hasse-Bodill

Hej

Jag blev riktigt ledsen idag :( klarade inte hemtentan var 1 poäng från godkännt och det var surt!! när jag kom hem börja jag störtbölla! Mamma fick trösta mig och sa att jag klarar omtentan! Vad jobbigt det känns så himmla mycket stress så det inte är sant fan vad besviken jag är!!! :'( Hur fan sak jag klara 3,5 år om jag kuggar på min första Hemtenta hur ska det gå sen då!! tänk om jag måste hoppa av linjen och sen då jobba på ika och packaupp varor fan det är inte jag ;'(  så jävla kasst det känns måste klara omtentan ... glömmde jag säga att omtentan e på min FÖDELSEDAG 9 dec sååå himla fucking fuck skit!!!! Fan vad surt såå jävla surt!!!

Här är i allafal några bilder jag rittat!

//  The Singing Poetry















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0