Kan inte sova!!



Ja, jag vet att för det flästa människor i min ålder är det ganska ovanligt att sova vid denna tid men jag brukar ha smnat redan vid dehärlaget!!!

Jag vet inte jag har mina perioder där mina tankar kramar isönder mig och det är inge myssiga kramar kan jag säga. så otillräkligt är det bara så känns det det räker fan inte till på något sätt så känner jag mig!! kan inte utrycka mig framför någon öga mot öga där de jag säger förstås inte fö de andra det tänker allt anat en de jag försöker få fram och värst av allt "ta de lungt" det hjälper inta att säga såå det har exakt den motsatsa efekten. LUNGN nee fane mig heller att man säger så till mig det betyder ju samma jävla sak som "jag orkar inte lyssna på ditt skit så hållkäften" så oftast så blir det att jag hållerkäften innan någon sjävl säger det till mig föör ne det e ju inte lönt ingen fattar det jag menar tar altid det på ett anat sätt och vrider på orden SÅÅÅÅ jävla maupulativa alla är!! Fan jag kan snaka om hur jag känner mig i 80 år till men det reder ju inte ut alla jävla minnen som man har!!
Ja det finns folk som har det kan känna MYCKET MYCKET VÄRRE en vad jag gör nu, men man ska väll inte fan bli sur på mig att jag e sur vad fan ska jag ta vägen med mina kännslor dååå!! det finns ju altid någon som har det värre än en själv men det gör inte att dina ilska åker på en solres för de!!!

Jag pallar inte vara glad hellatiden! jag är männsklig!

// The Singing Poetry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0