Hej.. det var länge sen!

så här är det att jag har värkligen inte haft någon motivation att skriva i min blogg för att det har känts som att det har inte varigt något posetivt att skriva om men jag ska försöka skriva endå för att det hjälper när man vill få något tungt lyft från sig ... jaja ni fattar

som sagt jag har börjat högskolan Malmö högskola. jag har börjat övningsköra. jag saknar mina vänner soooooom F*n och min gammla klass BF3A alla betyder något för mig i den klassen :) mer eller mindra :). jag har fåt nya kompisar, det e kul .. jag läser/lyssnar fortfarande mycket på  fantasy böker. jag ska ha glasögon för jag ser inte såå bra längre eller jag har inte gjort det innan men har inte velat ha BRILLZZ ((hehe)) men nu ska jag ha det :) sen så e det massa anat skit som pågor i mitt huvud som jag inte ska/kommer skriva i min blogg förr de e för privaaaat men men som sagt livet flyyyyyyyyyyyyyyytre pååå och det är okeej det är ganska bra ^^

fortsättning följer för jag ska försöka få in mina dikter mer på bloggen såå folk kan läsa om dem vill :) Peas !!

// Hasije A


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar klassen, saknar dig!

2011-10-19 @ 17:31:40
URL: http://ijohannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0