True blood, A dance whith dragons, utveklingspsykologi för förskolan, plane janne.. XD

Jag drömmer det konstigaste sakerna nu för tiden jag kollar för mycker på ty serier, läser för mycket krig magi fantasy och kärleks böker och mina kurslitratur bökerna....

Drömmen:
jag var på bio med Aleksander skashgord (kan inte stava hans namn) och vi titta på en animerad film som typ ni vet den Ants den med myrrorna :/ ... jaa sen så fans det inta plats efter en stund i bion så vi sat os på golvet sen komm min mamma in i salongen och hon hadde en strolkastares ljus riktat mot sig och sa att jag skulle plugga för jag måste läsa en massa tills på tisdag.. men ne för jag skulle göra en makover på mig själv och skaffa löshor och mr. skashgord skulle följa med så då gick jag mamma och alexander till en liten butik som var exotika i stan (lund) och jag fick en makeover som gjorde att jag såg ut som katty parry i henes Låt Last fraiday nigth då hon fick själv en mackeover sen så hadde alexandre också fot en makeover han såg ut som en "ridare" och han typ lyfte mig och så stak vi ... och jag vet inte var min mamma tog vägen ...

.... mmmmm WHAT konstigt !


// Hazze


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0